ღ تـــــا بیکران...ღ

 

دوست داشتن حس عجیب و خوبیه

 

آرزو میکنم که روزی از ته قلبت کسی رو دوست داشته باشی!

 

اما راستش تازگی ها فهمیدم کسی که باورت داره از کسی

 

که دوستت داره یه قدم جلوتره!

 

این باورها هستند که زندگی رو می سازن!

 

مردی که جلوی پیشرفتت رو نگیره و با هر صعودت لبخـــند روی صورتش

 

حتی بزرگتر از شادی توی قلب ِ تو باشه ، می تونه به معنی واقعی کلمه تو رو خوشبخت کنه!

 

مردی که به تو افتخار کنه و تکیه گاهت باشه!

 

مردی که بلد باشه وقتایی که بریدی و می خوای عقب بکشی

 

ببوستت و هلت بده یه قدم ،از مردی که تنها به گفتن:

 

دوستت دارم اکتفا میکنه جلوتره.



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت15:14---11 آبان 1391
بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی...

بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی...

بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی...

بزن به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی...

بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزهم دوسش داری...

بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی...


مطهره
ساعت19:00---3 مهر 1391
گفتی که منتهای امید تو چیست, آه ای منتهای آرزوی من چه گویمت



با این هوای سرد و غریبانه ام بساز با من بمان به سمت هوای دگر مرو !



لبخند می زنی و جهان عید می شود آینه با نگاه تو خورشید می شود



بیستون ناله زارم چو شنید از جا شد کرد فریاد که فرهاد دگر پیدا شد



به غیر از مه نداردکس خبر از ناله و آهم که او در وادی هجر تو شبها بود همراهم



به یک کرشمه که در کار آسمان کردی هنوز می پرد از شوق, چشم کوکبها



ذره ذره مگر از مهر تو بردارد دل ورنه دل بر نتوان داشت به یک بار از تو



ذوقی چنان ندارد بی دوست زندگانی دودم به سر بر آمد زین آتش نهانی



من قامت بلند تو را در قصیده ای با نقش قلب سنگ تو تصویر می کنم ...
آپم


مطهره
ساعت15:17---30 شهريور 1391
سلام ممنون که به وب کوچیک من اومدی من تو رو لینکیدم تو هم منو بلینک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:,سـاعت 18:33 نويسنده ṩὄηїД| |

Design:♀ali-hadis♂